Tegye átláthatóbbá és gördülékenyebbé a vállalkozás működését 100%-ig magyar építőipari szoftverünkkel!

Komplex felhő alapú rendszer
építőipari vállalkozások igényeire szabva

Megrendelők és beszállítók kezelése, projektkezelés- és tervezés, dokumentummegosztás, brigádbeosztás, pénzügyek, eszköznyilvántartások, munkavállalók nyilvántartása, távollétkezelés – minden egy helyen.

Felhasználóbarát és böngészőből elérhető.

Építőipar+ rendszerünk segít, hogy cége folyamatainak lefutása átlátható és gördülékeny legyen!

Nincs szükség telepítésre, az Építőipar+ felhő alapú, ezért böngészőben bárhonnan, bármikor és bármilyen eszközről elérhető és menedzselhető a teljes cég működése.

A letisztult, felhasználóbarát képernyők pontosabbá és könnyebbé teszik a munkavégzést a munkatársak számára.

Biztonságos, napi és heti szintű biztonsági mentés biztosított.

#1

Minden egy helyen

Bárhol, bármikor, bármilyen eszközről.

Bárhol, bármilyen eszközről, bármikor, minden cégének fontos adat rendelkezésre áll a munkatársak és a vezetők részére.

#2

Projektek teljeskörű kezelése

Automatizáljuk üzleti folyamatainak lefutását!

Testreszabott folyamatsablonok segítenek a cége gördülékeny működésében, felelősségek eloszlásában, projekt előrehaladások áttekintésében, ütemtervek összeállításában, illetve a határidők betartásában.

#3

Gyors, költséghatékony bevezetés és üzemeltetés

A bevezetés költsége nagyon kedvező.

A rendszer üzemeltetési és támogatási havidíja az igényelt erőforrástól, használandó moduloktól és aktív felhasználók alapján kerül meghatározásra.

A rendszert használandó modulok függvényében a lehető leggyorsabban elérhetővé tesszük és megtörténik a teljes testreszabás.

Ismerje meg az Építőipar+ vállalatirányítási rendszer funkcióit

Modulok és funkciók

Automatizáljuk és egyszerűsítjük folyamatait, kapcsolódó egyedi jelentéseit, kimutatásait.

Egyedi funkcióigényeit is megvalósíthatjuk a meglévő modulokon kívül a rendszer bevezetése során.

Megrendelők, beszállítók és alvállalkozók kezelése

Teljeskörű ügyfél, szállító és alvállalkozókezelés egy helyen. Ügyféladatok, egyedi jellemzők, kapcsolattartók, szerződés-kötések, iratok, futó és lezárt folyamatok, kapcsolódó pénzügyi adatok egy helyen megtalálhatók.

Projekt átfogó kezelése, workflow menedzsment

Könnyedén, hatékonyan tervezze meg és nyomon kövesse projektjeit - üzleti folyamatait, valamint optimalizálja munkafolyamatait és növelje a produktivitást a cégében. Összetett projekt szakasz és pénzügyi ütemezővel.

Dokumentumgenerálás és számlázás indítása

A testreszabott változókkal ellátott dokumentumsablonok használatával hozzon létre néhány kattinttással ajánlatot, szállítólevelet, megrendelőt, teljesítésigazolást vagy különböző szerződés-tervezeteket.

Projekt brigádbeosztás teljeskörű kezelése

Dinamikussan bővíthető és kezelhető felületen rögzíthető a futó projekteken dolgozó munkatársak napi csapat-összeállítása. Email összefoglaló kküldési lehetőség brigádvezetőknek; eport lehetőséggel.

Pénzügyi tranzakciók és kapcsolódó kimutatások

Projekt, raktári vagy egyéb bevételek és kiadások - tervek és tények kezelése egy helyen, kapcsolódó eredmény-kimutatással, egyedi riport lehetőséggekkel.

HR és távollétkezelés, vezetői jóváhagyással

Munkavállalói adatok rögzítése, szabadságnaptárakkal és még kivehető nap kalkulációval. Távollétigény és egyéb rögzítési lehetőség, vezetői jóváhagyási folyamattal, kapcsolódó email értesítésekkel.

Raktár, mozgások és megrendeléskezelés

Párhuzamosan több raktár kezelési lehetőséggel, termékek, bevételezések és egyéb raktár-mozgások kezelése. Alacsony készletszint figyelmeztetéssel. Projekt vagy raktári értékesítés támogatása, automatikus árajánlattal és szállítólevéllel, számla kiállítási kezdeményezéssel. Korrekciók, kedvezmények, szállítólevelek, ajánlatok teljeskörű kezelése, email kiküldési lehetőséggel.

Iktatkönyvek kezelése, dokumentumok iktatása

Dokumentumok iktatása, automatikus iktatószám generálással, egyszerre több iktatókönyv vezetési lehetőséggel. A partneri vagy szállítói szerződéskötések és lejáratok egyszerűen kezelhetők.

Átlátható, gyors felületen egyszerű kezelés, keresés

A rendszer átlátható és az adatok egyszerűen kereshetők, a megjelenített oszlopok tetszés szerint rendezhetők és rendezhetők, valamint egyedi kimutatások képezhetők le a rögzített adatokból.

Vezetői kimutatások és email értesítők

Napi és eseti, határidő és feladat email értesítők vezethetik az folyamatok haladását, valamint kezdőlapi vezetői kimutatások segítenek a döntéshozatalban.

Céginformációs adatbázis és számlázó integrációk

Automatizáltan lekérhetők vagy frissíthetők cégadatok külső adatbázisból. Számlázáshoz több számlázóval való kapcsolat, valamint SMS küldéshez kapcsolódási lehetőség szolgáltatóval biztosított.

Egyedien megvalósítható rendszerfejlesztések

Hatékonyan megvalósíthatók a rendszerben felmerült egyedi igények alapján történő funkciófejlesztések is. A rendszer biztonságos, napi és heti szintű biztonsági mentések biztosított.

Ismerje meg az ÉPÍTŐIPAR+ vállalatirányítási rendszert részletesebben!

Igényeljen online vagy személyes bemutatót és ismerje meg a ÉPÍTŐIPAR+ rendszer nyújtotta lehetőségeket díjmentesen, kötöttségek nélkül!

Felmerült kérdés esetén hívjon minket a helpdesk@erp-plusz.hu email címen
vagy a +36 20 562 5040 telefonszámon.